fredag den 2. april 2010

Godmorgen

Det kan man vist godt tillade sig at skrive langfredag kl. kvarter i ti.



Jeg har sovet dejligt i nat, men vågnede ved 6 tiden og havde det rigtig skidt, var på tønden et utal af gange (kemoen virker) og fik taget min morgenmedicin og så i kassen igen. Vågnede for en god times tid siden godt tilpas og udhvilet, ved at Louisen kom med nogle bøger vi skulle læse. Det er nemlig helt specielt at læse bøger i mors seng, når den er kørt helt op under loftet og madrassen er foldet på alle leder og kanter. Hun er bare en solstråle som får glæden til at boble indvendigt.



Julie er på ferie hos Farfar og Nina og ved middagstid kommer Farmor og Anders og henter Louisen. Begge unger vil i den grad blive forkælet og Lars og jeg får et velfortjent pusterum, hvor vi bare skal være sammen. Vi regner med at tage i biffen og se Alice i eventyrland og måske ud at spise afhængigt hvad energien er til. Det bliver rigtig dejligt.



Jeg fik min sidste omgang stråler igår i denne omgang. Endelig! Det værste ved strålebehandlingen har været at jeg skulle til Odense hver dag for at ligge i strålekanonen i 30 sekunder. Hele turen derover og tilbage kunne nemt tage 4 timer pga. ventetid, så der har ikke været overskud til ret meget andet. Nu ser jeg frem til at bruge min tid på noget sjovt og rart. Eksempelvis hygge med veninder, ose, gå ture og mærke foråret. Min dejlige lille hyp trænger også til mit selskab. Desværre kan vi ikke ride Østerskoven og Kabdrup tyndt som vi før har gjort, men bare det at være sammen med ham er super dejligt.

Nu vil jeg gå op og hygge med Lars og Louisen inden hun bliver hentet om lidt.

Hold jer muntre!

Varme knus

Anita

3 kommentarer:

  1. Dejligt at høre i har haft en god formiddag... Så lige billedet af Louise inde på FB og det er da UTROLIGT som hun ligner den pige jeg holdt sommerferie sammen med hos bedstemor og bedstefar i Vejers...

    SvarSlet
  2. Ja hun er som snydt ud af næsen på mig

    SvarSlet
  3. Hej Anita. Puha... Hvor er det flot af dig at dele alt dette med dem du kender. Du har været i mine tanker nærmest hver dag siden Allan kom hjem og fortalte om det hele. Jeg har tænkt meget på hvordan du har det og hvordan familien klarer sig og nu kan jeg ligesom få et svar på dette fra din blog. Det påvirker jo rigtig mange og dette er en god løsning for alle som har hjertet hos dig/jer i denne tid. Man vil ikke mase sig på men her er der en fin mulighed for at "sige noget".
    Hvad jeg kender til dig, så ved jeg du er en "kæmper" og det er jeg sikker på du vil vinde på.
    Nu vil jeg se om jeg kan logge Allan ud af værkstedet. :0)
    Nat nat fra June

    SvarSlet