onsdag den 14. april 2010

Godmorgen!

Det er smukt og solrigt her til morgen. Louisen kom trissende ned af trappen kl. 5.30. Så var hun frisk til at stå op og ville gerne have noget kakao. Jeg tog ungerne her til morgen. Lars har været træt de sidste par dage og han var til rullehockey igår aftes, så jeg syntes han skulle have lov til at sove længe idag. Nu er ungerne afleveret i legestue, glade og tilfredse. Jeg fik oven i købet to farvelkys og en krammer af Louisen inden hun suste af ind i legestuen. Dejligt!

Jeg synes, jeg er noget slidt her til morgen. Kroppen vil ikke helt som jeg vil. Den er stiv og øm og jeg synes jeg har noget "i klemme" flere steder. Jeg bliver mindet om, at jeg er syg og jeg kan ikke lade være med at tænke på, om det nu er kræften, som er ved at have overtaget igen, nu hvor jeg er sidst på kemocyklussen. Godt jeg skal afsted igen på fredag. Er dog noget spændt på, hvordan jeg reagerer på det denne gang. Sidste gang fik jeg jo stråler og havde rimeligt mange bivirkninger af dem og var temmelig sløj. Nu er jeg rimeligt ovenpå, så mon ikke der er en chance for at jeg slipper billigt denne gang. Vi ser.

Nu har jeg spist lidt morgenmad, drukket en kop varm cocio - uhmmm og skiftet mine smerteplastre og spist hele arsenalet af min morgenmedicin, så nu er det vist på tide jeg kravler ind i kassen og lumrer med en god bog; "Ellen", af Puk Elgaard.

Hold jer muntre og husk at gøre noget godt for jer selv og andre - også idag!

Varme knus Anita

3 kommentarer:

  1. Har dig i tankerne konstant. Jeg synes du er så kæmpe sej, og jeg er stolt af dig.

    Jeg tog dig på ordet og gjorde noget godt for mig selv: Fik en hel times fod-massage.
    Imens lå jeg og tænkte på, om sådan en omgang kunne gøre dig godt.....
    Kunsser fra din gamle far.

    SvarSlet
  2. Hej Anita
    Jeg vil bare give din far ret, du er sej!!!! Og super fed slut bemærkning, at gøre noget godt for en selv og andre. Tænk hvordan Verden kunne se ud!
    Nyd den dejlige sol, DEN ER TIL DIG, masser af små kys fra oven.
    Knus Anni

    SvarSlet
  3. Min kone blev diagnosticeret med en kræft, (før jeg lærte om Rick
    Simpsons olie / RSO) hospitalet sagde at gøre kemoterapi og
    strålebehandling .. hun gjorde .. og gik meget igennem .. men ingen kur, efter a
    mens lægerne sagde, at kræften spredte sig og vi kunne se efter
    alternativer .. Jeg søgte på internettet og fandt ud af om olien ..
    stillede en masse spørgsmål .. så videoerne osv. Vi lavede olien vores
    selv, men det kunne ikke bare fungere, vi gjorde mere skade end godt
    og kræften var der stadig spredning, jeg søgte mere på
    Internettet fandt jeg et vidnesbyrd om, hvordan en kvinde fik olien via en email
    kopierede straks emailen: Jeg skrev til denne meget e-mail og i en
    time senere fik jeg et svar tilbage og spurgte mig nogle få spørgsmål, og
    oplyste mig om, hvordan man får olien i de næste 48 timer, placerede jeg min
    ordre og i de næste 48 timer fik medicinen olie til os.
    straks begyndte min kone at bruge olien, det var to måneder nu,
    siden min kone har brugt medicin olie og kræft
    problemer er væk, denne meget faktum blev præciseret af lægen. jeg satte op
    dette vidnesbyrd for de mennesker, der har brug for denne olie
    at behage ikke dø i deres stilhed, der er en kur mod din kræft
    i dag og få olien. At placere din ordre
     Cancer Helpline: +2349032582239
    Email ham på: drhassanherbscure@gmail.com
    WhatsApp: +2349032582239

    SvarSlet