torsdag den 15. april 2010

Endnu én af de gode dage...

Det har været en god dag idag, selvom min krop ikke har været helt på toppen. Efter jeg havde spist min morgenmad kravlede jeg i kassen igen og sov 4 timer uden afbrydelse. Det var rigtig dejligt og jeg vågnede med en god følelse i kroppen. Den var stadig trodsig, men udhvilet.
Efter at have været i bad, tog jeg ind til Haderslev, handlede og gik en tur på biblioteket. Kl. 14.30 kom Ulla, min chef og Helle vores HR. Vi skulle holde sådan en medarbejdersamtale man jo skal holde. Det var en rigtig god samtale og jeg havde en rigtig god fornemmelse i maven da de gik.

Jeg hentede pigerne ved 16 tiden. De var begge i godt humør - dejligt med glade og tilfredse unger. Louisen var i fuld sving med at "lave mad" da jeg kom og jeg måtte ikke stikke fingrene i det, for så ville jeg brænde mig og Louise blive rigtig sur. Det kan vi jo ikke ha´. Louisen bliver så stor. Der sker så meget med hende for tiden. Hun er ved at være rigtig sjov nu. Der kommer virkelig nogle guldkorn af og til og hun er bare kvik. Det er skønt at opleve hende, være med i hendes lege og tale med hende.

Julie er bare lille altid glade Julie. Det er sjældent hun er sur og også hun er i en rivende udvikling. Hun er meget optaget af lys lige for tiden. Peger og fortæller om lyset og misserne eller hvad hun nu har fået øje på.

Jeg var til klarsyn og healingsaften nede hos Peter og Gunhild igen her til aften. Jeg havde Per, Winnie og Barbara med. Det er bare så skønt at komme der. Med det samme jeg træder ind af døren, fyldes jeg med en glæde og følelse af at være kommet hjem. Det er meget specielt. Jeg er faktisk begyndt at holde meget af de to mennesker. De har så meget at give og deler glædeligt ud af det. Og de mennesker, som kommer hos dem er alle meget søde, imødekommende og åbne. Der er ingen, der kigger skævt til én - man kommer bare som man er og alle er velkomne uanset udseende og baggrund. Jeg er meget taknemmelig for, at jeg har mødt disse mennesker og jeg er sikker på, at der er en mening med det og at det sker lige nu. Jeg er sikker på, det er her vejen til at overkomme min kræftsygdom, skal findes mentalt. Jeg har en rigtig rigtig god mavefornemmelse. Tak!

Nu er det vist også blevet sengetid så rigeligt. Der er jo kun ganske få timer til mine 2 skønne piger står op.

Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar