lørdag den 17. april 2010

Mit nye hår

Her er så billeder af min paryk. Jeg er rigtig glad for den, selvom den er lidt varm og klør en smule. Det er heldigvis ikke så slemt, som jeg troede det ville være og det, at den er så pæn opvejer det lidt. Man må jo lide for skønheden ikke?!





































Hvad synes I? Kan Lars ikke godt være bekendt at tage mig med i byen?



Her har Lars så lige forsøgt sig.
- Tjah hvad skal jeg sige... Da jeg spurgte Louisen, hvem det var der var på billedet, vidste hun det ikke. Hun kunne slet ikke se, det var Lars. Tænk, at hår kan betyde så meget.


6 kommentarer:

  1. Jeg synes du ser edder flot ud :-)
    Forresten pyntede det på Lars *G*

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Syntes at du som altid ser smuk ud Anita eller Skalle nummer 2...
    Hilsen din fætter..

    SvarSlet
  4. Du ser sgu godt ud, og tænk, så slipper du for at tjekke, om nakken ser ordentlig ud, du kan bare tage den af og rette til, og vupti - you're good to go :D
    Knus Helle

    SvarSlet
  5. Hej Anita

    ---ikke så ringe endda -du har et utrolig smukt ansigt og jeg synes nu at ligemeget hvad du gør -ja så er du smuk =0).
    Men Lars...jeg synes han nærmest ligner en smallere udgave af mig ..SCARY!!

    SvarSlet
  6. Hej Anita og Lars
    Rigtig fin paryk, dog klart smartest på Anita!
    Min første tanke var også at Lars lignede Lena meget, vildt, det har jeg dog aldrig tænkt før... griner lidt... Smil.
    Knus Anni

    SvarSlet