fredag den 9. april 2010

Healing med vaskeægte livsenergi…

Jeg var tirsdag formiddag nede hos Peter L. Simonsen fra Healingskolen i Sønderjylland og blive tanket op med livsenergi. Vaskeægte livsenergi. Vi startede med at jeg skulle ligge på en briks og han bragte mig i en form for trance. Jeg var ved fuld bevidsthed, men med en sjov flyvende/svævende fornemmelse i kroppen og en følelse af fred og afslappethed ud over det sædvanlige. Her lå jeg i et godt stykke tid – ved ikke hvor længe, mens jeg lyttede til dejligt afslappende musik. Senere begyndte han at arbejde på mig. Lagde sine hænder forskellige steder på kroppen og strøg min pande med fingerspidserne, hvilket var helt fantastisk. Energien suste rundt i kroppen på mig. Det ene øjeblik var jeg svævende, det næste var jeg så helt ekstremt tilstede i min krop. Kunne virkelig mærke hver en lille afkrog af den. En meget speciel og livsbekræftende oplevelse. Bagefter skulle jeg sidde på briksen og han healede på min nakke, som den dag var ret øm. Også her havde det en effekt. Han formåede rent faktisk at dæmpe det ubehag jeg følte i nakken.

Tilslut hentede han et glas vand til mig, som jeg skulle smage på. Helt almindelig vand – det smagte også sådan. Han tilførte vandet energi ved at køre den ene hånd frem og tilbage over glasset. Herefter skulle jeg drikke igen. Sjovt! - vandet havde fået en mælkeagtig konsistens og smagte mere surt/syrligt. Det havde ikke ændret farve eller konsistens fysisk. Han tilførte vandet endnu mere energi og denne gang blev det lige så tykt som blod eller fløde og smagte mere i retningen af fortyndet saft fra granny smith æbler og jeg fik en grøn fornemmelse i munden. Da jeg havde drukket alt vandet bad han mig fortsætte med at drikke af det tomme glas. Og ja det lyder skørt, men det var altså stadig svingende fuldt og det der var i glasset var så tykt at det var næsten umuligt at drikke det, men det smagte bare så herligt og jeg kunne blive ved med at hælde denne fantastiske energidrik i mig. Tro ikke jeg ikke var skeptisk. Jeg synes, det var en meget mærkelig oplevelse, at sidde overfor en mand jeg dårligt kender og drikke begærligt af et tomt glas. Men helt ærligt, så kan det være lige meget. For hovedsagen er, at det virker og at det har en god effekt. Og det havde det i HØJ GRAD. Dog skal det understreges, at Peter ikke kan helbrede mig, men at han kan få mig til at have det bedre og føle mig bedre tilpas. Derved vil jeg også være i stand til at tænke mange flere positive tanker og det er dér vi skal hen. Positivitet er én af grundstenene i helbredelse.

Da Lars kom, bad Peter ham om at komme ind, så han lige kunne hilse på ham. Han kiggede i hans hænder, sagde nogle ting omkring Lars, som ikke kunne beskrive ham bedre og hvor vi begge blev lettere rørt. Peter sagde, at Lars har rigtig gode healerevner og at han skulle komme med næste gang jeg skulle til healing, for så ville han vise Lars, hvordan han kunne bruge sine hænder til hjælpe mig. Vi skal af sted på mandag og jeg glæder mig rigtig meget.

Jeg har siden mit besøg hos Peter været fuld af energi; glæde, overskud og ikke mindst YES!-følelsen. Jeg har i et større omfang kunnet være der for mine piger og Louises og mit forhold er ikke så anstrengt mere. Hun kysser og krammer mig igen og fortæller mig, at jeg er sød og hun godt kan lide mig. Det er vidunderligt, at have genvundet hendes tillid, men det er tydeligt, at den hænger i en tynd tråd, som kan briste når som helst. Vi skal passe på vores lille pige. Hun er meget berørt af situationen.

Hold jer muntre – Det gør jeg i stor stil –YES!

Knus Anita

2 kommentarer:

  1. Kæreste Anita!
    Jeg har fået hjælp til at finde ud af at skrive til dig af Anni og Ulrick.
    Det var en rigtig god ide, at skrive på nettet.
    Vi har simpelthen misbrugt Moster Birgit og Anders`tid for at kunne følge med i, hvordan I har det, især du har det.
    Vi kan ikke rigtig sætte os ind i, hvor hårdt det må være.
    Vi har jo aldrig fejlet noget. Vi føler os meget forkælede.
    Jeg kan læse I er omgivet af både gode venner og familie.
    MEN kan I bruge os til noget, andet end til forbøn, må I sige til!
    Anni (er sygemeldt med en arm) og Simon (han kaster op) var i onsdags med på fagforeningen, DLF, for at hjælpe og at høre, hvad jeg skal gøre; når jeg nu selv har sagt op, fordi jeg ikke kan høre "godt nok" til at undervise mere.
    Det er en jungle at finde ud af.
    Edvard har masser af arbejde på Kirkegården, han nyder meget foråret er på vej! Sne er så besværligt.
    Kærligst Edvard og Ruth.

    SvarSlet
  2. Hvor er det dog skønt at Louise er tilbage i dine arme. Ufatteligt hvad sådan en healer kan gøre. Lyder som en vild oplevelse Hilsen Jeanne

    SvarSlet