lørdag den 17. april 2010

Billeder - før

Så er det vist på tide, jeg får sat nogle billder ind. Nu har jeg jo været skaldet i over en uge og det er faktisk ikke ret mange af jer der har haft fornøjelsen af at se mig. Men her kommer lidt billder.





Sådan så jeg ud før jeg begyndte at tabe håret. Her et billede fra fastelavn i dagplejen. Kaffe er en god ting, men nu er Cocio bedre ;-)








Så begyndte håret ligeså stille at give efter og falde af. Jeg blev noget tyndhåret og fik bare pletter hist og her. Ikke særlig kønt!




Set fra siden...






Fortsættelse følger...

1 kommentar:

  1. Hvor er du sej! :D
    Ville bare lige spørge til din nakkekrave, om du har købt den og hvis ja hvor - har fået piskesmæld og er blevet anbefalet at købe sådan en men ved ikke hvor henne, på forhånd tak :)

    SvarSlet