lørdag den 3. april 2010

Dejlig fridag...!

Puha hvor er jeg træt - på den gode måde, altså :-)
Jeg har haft et rigtigt dejligt døgn, hvor jeg bare har hygget mig og været sammen med mennesker og dyr, som jeg holder utrolig meget af. Det, sammenholdt med at mine smerteplastre virker perfekt og at mit hæslige svampangreb i mund, svælg, ører, næse og hals er på retur, gør at jeg næsten har følt mig normal idag. Som før der kom en diagnose på symptomerne og det hele eskalerede i tests, undersøgelser og div. behandling.

Lars og jeg tog i biffen i aftes og så "Sådan træner du din drage" - en rigtig sød film, man ikke behøver tænke så meget over. -Lige mit niveau pt ;-) Blandede for ca. 50 kr bland-selv-slik og åd ca. en tiendedel = ingen mavepine. Det ku du lære lidt af, Lars!
Da vi kom hjem fik Pacian (hesten) en ordenlig nussetur. Det var virkelig tiltrængt. Den stakkels lille pruh har fået skab op ad alle benene og på maven. Det klør og jeg kommer nok ikke uden om at skulle have dyrlægen forbi i næste uge. Det var rigtig dejligt at nusse om ham - det vil jeg bestræbe mig på at gøre noget mere. Det er én af de ting som giver strøm på batterierne. (Fuck, det er svært at skrive at man har hygget sig med sin hest uden at det bliver vulgært og kan misforståes)

Min dejlige søster, Skalle, kom i morges ved 9 tiden og så tog vi Kolding Storcenter. Vi havde en sparsom dosmerseddel med og så skulle der ellers oses. Vi har begge fået penge tibage i skat, det er starten af måneden og det er længe siden vi har været ude at slå os løs. Det lyder dyrt, ikke! Det var i hvert fald rigtig rigtig hyggeligt og vi fik snakket, grinet, prøvet bunker af tøj og jeg fik spist mere mad end jeg har spist i en uge. Ét af mine mål var at finde og erhverve mig Hummels sorte joggingdragt med guldtryk. Den er rigtig fed og med garanti behagelig. Den var desværre udsolgt. Jeg må lede videre. Nogen der ved hvor jeg kan få den?

Barbara, min skøre og dejlige veninde, kom forbi her til eftermiddag. Vi skulle have været ud at se westernridning på Thomashus, men kom for sent. De var mod traditionen kommet igang med stævnet til tiden og de var desværre færdige da vi kom. Pyt med det - vi kom vist også 4 timer for sent. Vi tog hjem og drak kaffe og ordnede verdenssituationen istedet. Barbara er skabt af et ganske specielt stof kaldet ultimativ kærlighed og har en fantastisk indstilling til livet og andre mennesker og dyr. Hun tror på det allerbedste i folk indtil andet er bevist. Hun værner om sine kære og dem er der rigtig mange af. Hun er mester til at finde en udvej når tingene ser allemest sort ud og så har hun humor. Jeg er glad og stolt af at kende dig, Barbara. Verden har meget at lære af dig endnu!

Nu er det sengetid. Jeg har slet ikke fået sovet til middag idag, men der har været så mange gode oplevelser, at de må have tanket mine batterier op løbende. Det kan også være det hævner sig imorgen, men der kan jeg ligge og dase i sengen til middag før der kommer nogen og kræver min opmærksomhed. Det er dejligt!

Hold jer muntre, mine gæve læsere. Det er heldigvis ikke så hård kost pt, men det kan hurtigt komme.

Godnatknus
Anita

3 kommentarer:

  1. Hej lille Anita :)
    Hellere skør end kedelig. Jeg takker også for en skøn eftermiddag. Husk vi skal i skoven og finde påskeharen "Hansi".
    Knus og kram Mama Monster :D

    SvarSlet
  2. Hejsa Anita
    Dejligt at hører om biograftur og hyggeturer. Fedt at du har energi til det.
    Super med bedsteforældre der passer pigerne!
    Knus Anni

    SvarSlet
  3. Hej Anita.. ja det har vi godt nok aldrig prøvet før.. altså at vores stævne ikke var 2-3 timer forsinket.. men det var bare så dejligt at du og Babera kiggede forbi..
    mange knuz Poul Erik og Dorthe

    SvarSlet