torsdag den 6. maj 2010

Kære alle mine læsere

Tak for de mange kommentarer og hilsner, som vælter ind hver dag både her, på Facebook og på min mail. Det løfter og styrker virkelig meget med de mange rosende ord til min blog og de mange positive tanker giver virkelig vind i sejlene. Det er dejligt! Jeg er meget taknemmelig over I følger mig så tæt. Gad vide hvor mange, der egentlig læser med herinde - rigtig mange fornemmer jeg. Dejligt!
Uden Jer og min blog her ville det være svært at holde gejsten og humøret oppe.

Billedet er fra forleden dag, hvor Søren, vores gode ven, var forbi og tage familieportrætter. Det er da blevet helt godt!
Varme hilsner og kram til jer alle! Anita

8 kommentarer:

  1. Kære Anita.

    Hvor er det et skønt, skønt billede af Jer:-)
    Jeg har læst med på din blog nogen tid, og faldt tidligere over navnet Dirk Sina - han er noget af det mest kompetente og empatiske stykke læge jeg til dato har mødt:-)
    Så jeg blev helt glad da jeg læste han var på din sidelinie.

    Pas på dig selv.

    SvarSlet
  2. Superflot billede!
    ..men hvorfor vender hele tre personer samme vej? Fotografen har sørget for en hel del. :-)

    SvarSlet
  3. Hej Anita.-
    Nu håber jeg det vil lykkes denne gang at komme frem til din kommentarbox
    Jeg følger dig gennem dine skriverier. Det er en god terapi for dig at få formuleret dig og få reflekteret over dagene og oplevelserne.
    Hele familien følger med på deres computere og vi ønsker dig alle sammen det bedste og håber at kemoen bremser de ramte stede og giver de gode sider at kroppen frihed til at restituerer sig, så du kommer fri og op på dupperne igen.
    Knus fra onkel Gûnther og moster Bente.

    SvarSlet
  4. WEEE..... et FANTASTISK billede!!!
    Det har bare DET HELE!
    (Har den fotograf en hjemmeside?)

    Pøj pøj med idag - og ikke mindst dagene efter!

    Kæmpe knus
    Winnie

    SvarSlet
  5. Kæreste Anita!
    Et herligt billede!
    Jeg har printet det ud og sat det på opslagstavlen!
    Kærligst Moster Ruth.

    SvarSlet
  6. SKØNT billede!!! :o)
    Knus og varme tanker
    Mia Hou-Jensen

    SvarSlet
  7. I LOVE IT... ! ... og din positive energi ... WOW - Gid' man kunne ta' sig tiden til at betragte alt positivt i livet, så kreativt som du kan.... du er vores stjerne - og vi ÆLSKER dig for det !

    SvarSlet
  8. Hej skønt billede hvor er i dejlige at se på og dig Anita hvor ser du godt ud
    knus Susanne

    SvarSlet