fredag den 21. maj 2010

Kort men godt

Hvor er det rart at se og mærke jer igen. Jeg ved godt I alle følger mig tæt, det er bare rart at få noget response på det jeg skriver. Så bliv ved med det.

Igår og idag har jeg været på healerskole. Det har været 2 spændende og hårde dage. Vi har lavet en del visualiseringsøvelser, tegnet, diskuteret og healet på hinanden. Jeg er så priviligeret, at jeg mest modtager energi. Det er dejligt og jeg havde overskud af energi, da jeg kom hjem idag. Overskud til at pjatte med Julie. Skønt at høre hendes latter.

Min nakkeundersøgelse gik desværre i vasken igår :-( De ringede fra sygehuset, at lægen var blevet syg. De ville vende tilbage, når han var blevet rask igen. Så må vi jo se, hvornår jeg så kan få en afklaring på min nakkes stabilitet og tilstand.

Det blev kun et kort indlæg idag. Jeg er træt efter dagens strabadser. Glæder mig ikke til næste kemo, hvis jeg bliver mere træt end jeg har været denne gang. Det har dæhlme været en sej omgang, synes jeg.

Hold jer muntre!

Varme knus Anita

2 kommentarer:

  1. Hej Anita
    Det er ok med korte indlæg. Håber du sover godt og får en god dag i morgen. Knus Anni

    SvarSlet
  2. Nu må du love mig ikke at bruge al din energi på os der kommer på besøg i pinsen.
    Bare sæt os alle i arbejde, du kan fint styre os henne fra sofaen.

    Jeg glæder mig til at se jer alle sammen.

    Knus og masser af energi
    fra fatter.

    SvarSlet