onsdag den 23. juni 2010

Sankt Hans og billeder af mit nye hår


Sikke en dejlig Sankt Hans jeg har haft i år. Først kom Annemette ved 11 tiden i formiddag. Vi kørte på posthuset og i kvickly, hvor vi gik og osede lidt og fandt lidt tøj til pigerne på tilbud. Dejligt - jeg elsker at ose! Bagefter kørte vi hjem og smurte madpakker, som vi tog med ud på Knud Strand. Her fandt vi et dejligt sted med læ, hvor vi lagde/satte os på et tæppe og nød solen og vores madpakker. Her tog Annemette nogle billeder af mig med mit nye hår... Hvad synes I?
Ja det er måske ikke de bedste billeder, men de fortæller da lidt om håret. Jeg er ihvertfald rigtig glad for det :-)















Det var rigtig dejligt nede på stranden. Vi fik snakket lidt om min situation og vendt verdenssituationen generelt. Rigtig rart at få sat ord på følelser i forhold til mig og min sygdom. Jeg håber du, Annemette får et rigtig godt forhold til mine piger og vil være der for dem og fortælle dem om mig og give dem den vejledning og kærlighed jeg ikke kommer til at kunne give dem. Det ved jeg du vil - Jeg elsker dig, min kære søster!


Vi hentede pigerne da vi kom hjem fra stranden og hyggede godt og grundigt med dem. De nød det og det gjorde vi også. Annemette kørte ved halv femtiden efter en dejlig dag. Håber vi får mange flere som denne.


Her til aften var vi til Sankt Hans hos Eva og Oluf, vores gode naboer lidt nede af vejen. Det var super hyggeligt. Det er nogle dejlige naboer vi har omkring os og det er de samme der dukker op hvert år hos Eva og Oluf, men i år synes jeg nu det var ekstra hyggeligt. Irene havde lavet dejlig kartoffelsalat og lækkert kylling, salat og tomatsalat. Vi selv havde pølser og koteletter med (Fy Anita, hvis du spørger Grete) Det smagte herligt alt sammen. Det kunne vi især se på Louisen - hun åd som en gal, hvilket hun ellers ikke gør ret tit til aften. Alt i alt en rigtig hyggelig aften, hvor jeg fik snakket med mange af mine gode naboer og fik god mad at spise og fik sunget alle de gode midsommer-sankt hans sange - Dejligt!


Nu vil jeg kravle i kassen, SuperZindy kommer tidligt i morgen og Iben (Louisens veninde - Clara-anns storesøster) kommer og strigler Pacian over middag. Det glæder jeg mig til. Hun er en rigtig sød og fornuftig pige.


Godnat mine gæve læsere - hold jer muntre og husk at nyd sommeren nu den er her!


Midsommelige varme knus fra Anita



6 kommentarer:

  1. LANGT hår?!?!
    Hihi... du ligner skisme en teenager! :D
    Nok osse fordi jeg aldrig har set dig m langt hår før, kun super kort.
    Så hvis jeg ikke lige kan genkende dig på gaden, så spark mig lige over skinnebenet ;D

    Ha' en rigtig dejlig solskinsdag!

    Knus Winnie

    SvarSlet
  2. Det kan du tro jeg vil :) og tusind tak for en rigtig hyggelig dag, dem skal vi ha mange flere af sammen :) Jeg elsker dig A1
    Stort knuser fra A3

    SvarSlet
  3. Kære Anita.-
    Jamen det er da et tæskelækkert hår - og det klæder dig. Du skal da være langhåret - selv om det er mere bøvlet i det lange løb. Det tager længere tid at tørre.
    Det er dejligt at læse om alle dine gode dage med naboer, venner og med Annemette. Godt at du har dem så tæt ved og Annemette er en dejlig en at være sammen med.
    Næste gang du skal være sammen med hende inde i Haderslev så sæt jer på en cafe i solen, så kommer jeg gående forbi og lader som ingenting lige til jeg får øje på jer. Hej siger jeg så -må jeg være med på en kop kaffe-latte inden jeg dutter af igen.
    Knus og kram fra Bente

    SvarSlet
  4. Hej Anita
    Flot hår, ser godt ud. Fedt med alle de gode oplevelser, det er dem der er de vigtige ;-)

    Hav en dejlig sommer

    Knus Jeanne

    SvarSlet
  5. Det ser super naturligt ud -og det klær dig. Der er ingen chance for at nogen som helst kan få mistanke om at det er en paryk. Jeg glæder mig til at være sammen med dig til Nina´s fødselsdagsfest på mandag =0). Hav en rigtig sommerskøn weekend!!!

    SvarSlet
  6. Hold da op! Det ser helt naturligt ud og passer godt til dig :) Må jeg låne det ;)

    SvarSlet