onsdag den 9. juni 2010

Nu er det vist på tide, jeg får mig taget sammen og får skrevet lidt til jer igen. Det har været nogle seje dage at komme igennem. Jeg er meget træt. Igår sov jeg hele dagen og idag har min krop været totalt radbrækket af at ligge i sengen hele dagen igår. Det var meningen min mor og jeg skulle have været til klarsyn hos Gunhild og Peter igår. Det blev bare til, at min mor lavede mad, spiste med og kørte hjem igen. Jeg var alt for træt til noget som helst og kravlede i seng samtidig som pigerne.

Jeg havde en rigtig dejlig aften tirsdag aften. Min folkeskoleveninde, Tina, havde inviteret mig i biffen og se The Last Song. En rigtig tøsetudefilm. Det var rigtig rart at slappe af og holde fri fra børn, mand og sygdom. Sidst Tina og jeg var sammen havde vi ikke set hinanden i 14 år og det hele var lidt akavet, men tirsdag fandt vi ligesom hinanden igen og hyggede på et helt andet afslappet plan. Det var virkelig rart bare at koble fra. Glæder mig til næste gang vi skal lave noget sammen. Vi har snakket om at tage et førstehjælpskursus sammen.


Barbara, min skøre og dejlige hesteveninde var forbi i onsdag middag. Bare til en kop kaffe, en gåtur og en sladder. Det gør hun jævnligt og det er noget jeg sætter stor pris på. Barbara forstår at sætte glæde i hverdagen og hun kan vende selv det mest sorte til noget positivt og udnytte det optimalt. Noget vi er mange som kan lære noget af.

Igår sov jeg som sagt hele dagen og jeg havde nok også gjort det i dag hvis det ikke var fordi jeg har ondt over det hele af at ligge i sengen hele dagen igår. I morgen skal vi til stor rund fødselsdag hos Anders - Lars´ mors mand. Det blir en stor dag med mange udfordringer for mig. Jeg skal tidligt i seng idag så jeg kan have så meget strøm på batteriet som muligt. Jeg regner ikke med at kunne gå afsides og tage en lur som jeg gjorde det til Bedstes fest. Jeg må bare holde så længe jeg kan.

Jeg er trappet helt ud af min prednisolon (binyrebarkhormon) nu. Det er bl.a. også derfor jeg er så træt. Kroppen hungrer stadig efter det og vil gøre det nogle dage endnu. Regner med at blive lidt mere frisk hen en gang i næste uge. Det blir dejligt!

Hold jer muntrer!

Varme knus Anita

Ingen kommentarer:

Send en kommentar