lørdag den 31. juli 2010

Blærebetændelse med feber.

Så er den gal igen! Det er utroligt hvad jeg skal igennem denne gang. Jeg har fået en slem omgang blærebtændelse med feber, svien og konstante toiletbesøg. Og det bare fordi den skide gynækolog absolut skulle bruge kateter. Den er sikker hver gang jeg får et kateter op at jeg får blærebetændelse. Det er møjtrælst.

Så nu sidder jeg her med feber og ekstra mange føleforstyrrelser øv og har ondt af mig selv. Heldigvis har jeg fået noget til blærebetændelsen så jeg behøver ikke sætte det store sygehusvæsen igang og blive indlagt. Heldigvis da. Jeg er ved at være lidt træt af sygehuse og være indlagt.

Håber jeg er frisk til i morgen. Der skal hele den daværende familie Brogaard-Nielsen med påhæng i Skærup Zoo. Dvs. mine søstre med mænd og mine forældre med påhæng. Det blir hyggeligt! Vi griller pølser og spiser kartoffelsalat til frokost og hygger os ellers med ungerne, mens vi kigger på/klapper dyrene og leger på deres legeplads.

Kort men godt - jeg orker ikke mere lige nu!

Febervarme knus Anita

1 kommentar:

  1. Hej Anita og Lars
    Tak for en hyggelig aften hos jer. Det var dejligt at opleve at i hygger jer med de kræfter der er og at der er nogle der støtter jer. Jeg takker jer for at i tog i mod mig. Der er mange lyspunkter at glæde sig over når man kan se dem. I har nogle dejlige børn og hvor er de tillidsfulde. Det var ren nydelse for mig. Jeg beder til Gud om I må klare sygdommen.
    Med Kærlig hilsen Kim Madsen

    SvarSlet