mandag den 12. juli 2010

Nul kemo, men nyt pandehår - lidt har også sin ret!

Ingen kemo til mig idag! Jeg skulle jo have haft min 6. kemokur idag, men min infektion satte lige en stopper for det. Da vi kom til Odense viste det sig nemlig at de ikke vil give kemo samtidig med at jeg får antibiotika for min infektion. Det er simpelthen for farligt! Kemoen slår jo immunforsvaret ned og hvis jeg så er svækket i forvejen kan det blive rigtig alvorligt. Så ingen kemo til mig idag. Det betyder så, at jeg formentlig slipper for antibiotikakuren lidt før den 17. Dejligt! Min kemokur er flyttet til d. 20. juli i stedet. Det betyder, at jeg formentlig får en kanon uge nu her, både fordi jeg ingen kemo får og fordi jeg får prednisolon. Hiiiihaaa!!! Til gengæld kan jeg risikere at være rimelig slap til vores Brogaard-klanfest d. 24. Juli, men det må vi tage som det kommer. Jeg glæder mig ihvertfald under alle omstændigheder til klanfesten.

Jeg har fået klippet pandehår idag. Ja det lyder nok lidt mærkeligt eftersom jeg jo ikke har noget hår, men det er altså håret på min langhårede paryk jeg har fået klippet. Jeg synes selv det er blevet rigtig godt og jeg er mere end dobbelt så glad for den nu hvor jeg ikke har midterskildning og gardiner ud til hver side. Hvad synes I?
Før og efter













Jeg var lidt sent på den i morges da jeg skulle køre til Middelfart og hente Nina (svigerfars kæreste) og videre til kemo, så jeg havde ikke fået min halskrave på. Da jeg nåede til Kolding kunne jeg ikke forstå, hvorfor jeg havde så ondt i nakken, indtil det gik op for mig, at jeg jo havde glemt at få halskraven på. Fyyy, Anita! Mig ind til siden ved afkørsel kolding syd og så på med kraven. Det gav så lige ømhed i nakken og hovedpine resten af dagen. Så kan du lære det, Anita!

Ikke så langt et indlæg idag, men lidt har også sin ret!
Hold jer muntrer kære læsere, jeg prøver, selv om det er hårdt ind i mellem.
Tak for jeres opbakkende hilsner - de varmer og styrker!
Varme og kærlige hilsner fra Anita

2 kommentarer:

  1. Wow.. tøs - du ser altså fræk ud med det nye look !

    SvarSlet
  2. Søde datter......
    Du er lige smuk, hvad enten du er langhåret, korthåret eller uden håret.
    Om du så var blondine..Nej, det tror jeg faktisk ikke ville klæ' dig du er simpelt hen for intelligent og det vil skinne igennem.

    Glæder mig/os til at være sammen med jer onsdag.
    Knuser fra far

    SvarSlet