tirsdag den 20. juli 2010

Hævnen er sød! Jeg er så træt idag. Mit stunt fra igår, at tage en ritalin istedet for en middagslur, har hævnet sig ved at jeg er ualmindelig træt idag. Da Pigerne var puttet kl 19.15 var jeg klar til at kravle i kassen også. Det blev sofaen indtil Louisen kom ned for et øjeblik siden og skulle tisse. Så måtte jeg jo stå op og hjælpe hende. Da det var overstået fik jeg en gevaldig kvalme og måtte lægge mig på sofaen igen. Heldigvis var der ikke mere vrøvl med pigerne før her kl. 22.30, hvor Lars kom hjem fra hockey og Julie var vågnet godt sulten og tørstig. Hun spiste ikke så meget aftensmad, så det er forståeligt nok.

Nu er hun puttet igen og Lars er gået igang med sin fluerunde. Der er omend endnu flere fluer idag end der var igår. Det er trælst!

Jeg fik slumret lidt på sofaen her til aften, men jeg er stadig dødtræt. Tror jeg skal have en slappe af dag imorgen. Jeg skal scannes omkring kl. 10 imorgen og fysioterapeuten kommer kl 14 og så skal jeg forkæles :-) Dejligt!

Det bliver spændende at se hvad scanningen siger. Den får jeg svar på d. 10 august så det bliver spændende at se hvad status er for kræften.

Nu vil jeg kravle i kassen. Det er langt over min sengetid.

Godnat!

Knus Anita

2 kommentarer:

  1. Kære Lille Annita.-
    Du skal sige fra, nåe du er for træt til at modtage gæster. Også selv om det er lige i sidste øjeblik. Det vigtigste er, at du får slappet af, når du er træt.
    Gæster kan jo altid komme en anden dag søde.
    Knus fra
    Bente

    SvarSlet
  2. Og vi sidder SLET ikke på pinde for at høre resultatet af scanningen - det må du ikke tro.... ;-)

    Vi tror nemlig på dig !

    SvarSlet