fredag den 6. august 2010

Ridetur og mælkebøttesaft

Det har været en dejlig dag idag - jeg har været ude at ride! Jeg stod op kl 10.20 og spurgte Lars hvad klokken var. Han svarede og jeg fik benene på nakken for jeg havde en aftale med Poul Erik ude fra Thomashus om at han skulle komme her kl 10.30 og så skulle vi ride ud sammen. Heldigvis var han og de tøser han havde med, faret vild i skoven, så de var en time forsinket. Heldigvis for mig. Da de kom fik de sig en sodavand at styrke sig på og så red vi ellers afsted. En dejlig lang skridttur i skoven. Selvom der var mange fluer og klæger gik Pacian og jeg fri. Vi havde nemlig Prob Deo på. Sådan noget heste deo som holder fluer og klæger på afstand. De lander måske lige kort på hesten, men det er kun de færreste, der bider. Rart!

Jeg er næsten holdt op med at bløde nu. Det er kun lidt pletbløninger jeg har. Så det er jo som det skal være. Min krop har nok syntes at jeg skulle holde en pause med p-pillerne. Det må jeg nok også hellere gøre fremover.

Det bliver spændende at høre, hvad de siger på tirsdag, når jeg skal ind og have mine scanningsresultater. Jeg håber det er godt, hvad de har at sige. Vi skal jo ud fra dem kunne overbevise sos-rejseforsikringen om, at jeg godt kan komme ud at rejse. Vi har jo fået et legat fra kræftens bekæmpelse på 10.000 kr som vi vil bruge på at rejse. Til Mallorca eller noget lignende. Et rigtig godt familievenligt sted med fuld pension og diverse pools og børnefaciliteter. Uhh hvor jeg glæder mig.

Jeg har fået en dunk mælkebøttesaft med posten. Jeg aner ikke hvor den kommer fra - der stod ingen afsender på pakken. Jeg er spændt på at finde ud af hvem det er som sender mig sådan noget. Men under alle omstændigheder - Tak!

Nu er det sengetid for sådan én som mig!

Hold jer muntrer!

Kærlig hilsen Anita

1 kommentar:

  1. Kære fam. Lübker.
    Tusind tak for nogle hyggelige timer. Hvor er jeres piger herlige. De sov sikker på vej hjem i bilen.
    Knus Anni

    SvarSlet