tirsdag den 10. august 2010

Blærebetændelse igen = nul kemo

Øv øv øv! Min blærebetændelse er blusset op igen. Det betyder at jeg ikke må få min kemo idag :-( og dermed heller ikke mine resultater på scanningen. Øv altså! Måske jeg skulle benytte mig af dit råd Tina, med tranebærsaft. Nå, men det gode ved det er, at jeg kan se frem til en god uge uden kemo. Det er måske også meget godt nu denne omgang kemo har været så sej at komme igennem. Jeg har stadig mange føleforstyrrelser i fingre og fødder og kvalmen kommer stadig fra tid til anden, men mon ikke det blir meget bedre i den kommende uge - Det håber vi!

Jeg har købt mig en hest mere. En quater (rigtig westernhest) En hoppe ved navn Fala. Det er Per min Hestevens, gamle hest. Han er jo nærmest flyttet til kina og vil ikke have en hest til at gå herhjemme til ingen nytte og så skulle hun ikke sælges til hvem som helst. Så Per blev rigtig glad da jeg sagde jeg godt ville have hende. Hun er en rigtig dejlig hest med et rigtig godt sind og et vidunderligt ansigt - så mild og rar at se på. og så avler hun nogle fantastiske føl!

I går havde jeg en dag, hvor jeg bare sov hele dagen. Det kan mærkes idag, hvor jeg føler mig frisk og godt tilpas. Det er dejligt! Jeg regner med at jeg skal ud at ride lidt senere idag. Det er jo fint vejr og jeg kan ligeså godt benytte mig af min fritid og at jeg har det så godt.

Hold jer muntrer og nyd sommeren så længe den varer!

Varme knus Anita

2 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye hest Anita. Jeg forstår dig til fulde. Heste er smukke dyr og dejlige at omgås - især hvis man har forstand på dem.
    (Det har vi ikke haft for godt i Sneum.)

    Med hensyn til at du ikke for får kemo og heller ingen scanning, så vil jeg bare lige rose dig gevaldigt for den måde du så ræsonerer på. Du trækker det frem, som i stedet kan være positivt for dig og satser så på det. Glæder dig over, at du ikke skal have for mange bivirkninger, når det nu er sådan, at du skal have kemo. Super Anita. bliv ved med det. Find det, der er at glædes over og hold dig til det. Så kan du bedre udhold ventetiden til næste scanning og næste kemo.
    Hvis du vil tage nogle billeder af din nye hest, så vil jeg vanvittigt gerne se den. Det lyder som om du har scoret en gevinst med den. Knus og kærlige hilsner Bente

    SvarSlet