søndag den 29. august 2010

Det har været en god weekend. :-) Fredag aften var jeg i biffen med Lene og se "Hævnen". En noget speciel, men god film. Det var rigtig hyggeligt og en god start på weekenden.
Lørdag formiddag tog hele familien i svømmehallen i Kolding. Det var rigtig lækkert. Jeg nyder rigtig meget at gå i vandet. Vi fik Louisen overtalt til at rutche på den store vandrutchebane sammen med mig og da hun først havde prøvet én gang, kunne hun ikke stoppe igen. "Igen igen" sagde hun, hver gang vi havde rutchet. Dejligt! Da vi var færdige med at svømme, kørte vi hjem og sov middagslur - vi piger, far spillede computer. Til aften var vi inviteret til aftensmad hos Farfar og Nina. Flæskesteg stegt i weber grillen. Virkelig lækkert! Saftig og absolut velsmagende uhm.

Her til morgen vækkede Lars mig ved 10 tiden. Vi spiste morgenmad og hyggede med pigerne resten af formiddagen, indtil de skulle sove til middag. Julie og jeg fik en god middagslur, men Louisen ville ikke sove. Hun så lidt fjernsyn på sofaen med dynen istedet. Da jeg stod op fra middagslur, havde jeg lyst til at lægge en fin make up, ligesom jeg har lært det på kurset. Mens jeg gjorde det, vimsede Louisen rundt omkring mig og vi hyggesnakkede og det var rigtig hyggeligt. Louise fik mascara på øjenvipperne for første gang idag - sikke nogle øjne hun får :-)
Til aften var vi inviteret på gratis mad hos Karina og Allan, vores venner og naboer. Vi fik de medst udsøgte flødekartofler med rådyrkølle og ribben stegt i weberen samt lækker salat til. Guf det smagte godt. Hvis ikke jeg havde en tyk mave, så har jeg det nu, med alt det jeg åd. Uhm.

Jeg er begyndt at få ondt i ryggen de steder hvor kræften har haft fat. Det gør ondt når jeg går og især hvis jeg går for hårdt eller har nogle sko på med en hård sål. Det er meget ubehagelig. Jeg er ikke begyndt at tage ekstra smertestillende for det endnu, men hvis det fortsætter med at udvikle sig bliver jeg nødt til det. Gad vide om man kan gøre noget ved det?

Min far er næsten færdig med klagen til patientklagenævnet. Den skal sådan set bare godkendes af mig - så kan den blive sendt ind. Det blir spændende at se om der kommer noget ud af det.

Nu er det sengetid for folk og fæ i det lille grå hus. Imorgen er det hverdag igen.

Varme knus Anita

Ingen kommentarer:

Send en kommentar