lørdag den 30. oktober 2010

Stemningsbilleder fra efterårsferien.

Julie trækker heksen i håret og missen trækkes i halen.





















Lars og Louisen på minerundfart i Legoland.


























På kanalrundfart i legoland. Julie nød at styre båden.




























Kæmpe Julie i mini Fredericia. Julie var ikke til at drive videre fra rådhuset her. Hun synes det var enormt spændende at kigge ind ad vinduerne og banke på dørene.





























Giant Miss Julie goes to Fredericia...







Er det her Moster Mette bor, Mor?










Julie, Jasmin og mig i Madsbyparken. Moster Fie er fotograf.











En hyggelig dag i Madsbyparken sammen med Skalle, Julie, Jasmin og mig. Moster Fie tager billedet.












3 kommentarer:

  1. Hej Anita

    Jeg kender dig ikke, mødte denne blog gennem et link fra wm-galleri på heste-nettet.

    Jeg har nu brugt de sidste mange timer på at læse hvert et ord du har skrevet. (godt jeg vinder en time i det her sommer/vintertidsskift ;-))

    Jeg vil bare lade dig vide at jeg synes du er supersej og ønsker dig al mulig held og lykke i din kamp. God vind!

    Kærlig hilsen Susanne

    SvarSlet
  2. Kære Anita,
    Jeg vil gerne gi' en forklaring på, hvad det er "Susanne" mener:

    Jeg var inde på Heste-nettet (hvor vi hestefolk tit er), hvor der var én, der havde oprettet et indlæg m titlen "Jeg skal snart dø :-/ (barsk)"

    Jeg tænkte "Åh nej, hvad sker der i denne verden" og læste et meget hårdt indlæg.
    Til allersidst finder jeg ud af, at det hele blot var sort humor!
    Det blev jeg frygtelig stødt over og utrolig ked af, da så mange omkring mig (inkl. du) kæmper for livet hver eneste dag. (og jeg var bestemt ikke den eneste, der blev stødt)
    For at vise, hvordan det virkelig er at kæmpe, nævnte jeg din blog - i håbet om, at indlæggets skribent kunne forstå, at det bare ikke er noget man joker med - da slet ikke på den måde, som det var skrevet.

    Normalt har jeg en god humor, men det ramte mig bare for hårdt - især nu hvor du fylder så meget i mine tanker og i mit hjerte hver eneste dag.

    Knus
    Winnie

    SvarSlet
  3. Kære Anita
    Tak for de dejlige billeder. Fedt med en god ferie. Håber det bedste for samtalen på onsdag. Fik du fat i præsten?
    Kæmpe knus til jer alle 4

    SvarSlet