torsdag den 4. november 2010

Status 4-11-2010

På vegne af Anita, tillader jeg mig at give en kort opdatering på hendes helbred, idet hun desværre ikke selv er i stand til at skrive nye indlæg foreløbigt.




Status:
Hyppig svimmelhedsanfald, ukontrollerede bevægelser, kvalme og hovedpine, giver os mistanke om at klemte nervebaner i nakken er årsageren. Det kulminerede i søndags med et fald på fliserne, hvor hun slog hovedet. Mandag morgen blev Anita indlagt på neurokirugisk afdeling i Odense
Efter MR scanning af nakke/hovede kan vi konstatere at Anita IKKE (som vi frygtede) hverken har en kræftknude i hjernen eller klemte nervebaner i nakken. Det er godt!



Hvad årsagen er...arbejder vi stadig på at finde ud af...



PT er hun meget træt, sover det meste af dagen og er sjældent oprejst. Vi håber at finde årsag samt løsning hurtigt, så hun kan komme hjem til sin familie igen - hun er savnet!





7-11-2010

Anita er flyttet til Haderslev hospital. Hendes tilstand er fortsat uændret.


/Lars

6 kommentarer:

  1. Det jeg rigtig ked af at høre,
    jeg ber mange bønner på jeres vejene.

    SvarSlet
  2. Kære Anita og Lars
    Vi tænker meget på jer og ber for jer. Håber hurtigt de finder ud af noget, så Anita kan komme hjem.
    Kærligst
    Anni

    SvarSlet
  3. Kære Anita og Lars
    I er i vores tanker og vi håber på det bedste.
    De varmeste tanker
    Kristian og Marianne

    SvarSlet
  4. Jeg håber og ber til det bedste for jer.
    Kærligst
    Winnie

    SvarSlet
  5. Hvordan går det med kære Anita?
    Har lægerne fundet ud af noget eller gør de noget?
    Jeg skal selv til kontrol på hæmatologisk i Haderslev på onsdag, så jeg ved ikke om jeg kan kigge kort forbi hende der eller om hun helst vil have helt ro?

    Kh Winnie

    SvarSlet
  6. Kære Anita - kære Lars,

    Jeg faldt ved et tilfælde over bloggen - og hvilken overraskelse. Hvor er du sej, Anita, din fortælling sætter i den grad livet i perspektiv. Jeg håber og ønsker det bedste for jer -

    Mange varme hilsner
    Mette Due

    SvarSlet