onsdag den 20. oktober 2010

Tak for omsorgen...

Hvor er det dejligt at vide, at der er så mange mennesker, som tænker på os hver dag og som sender os varme og gode tanker. Tak for alle jeres opmuntrende ord her, på mailen, FB og mobilen. Det er virkelig noget, der betyder noget for mig og hjælper mig gennem krisen. Jeg skal op på hesten igen. Problemet er bare at den ikke vil stå stille når jeg prøver at stå op. Jeg er bange for at lulle mig ind i en drøm om, at tingene er lyserøde og så pludselig vågne op og finde ud af jeg har spildt min sidste tid på en illussion. Omvendt er der ikke meget ved at se kendsgerningerne i øjnene og leve efter det værst tænkelige scenarie. Åh, hvor er det svært at finde en gylden middelvej, som er fair overfor alle parter. Jeg ringede til præsten igår. Jeg synes det er ved at være tid til at inddrage hende i mit liv. Jeg er sikker på hun kan give mig noget sjælefred og muligheden for at finde denne middelvej. Desværre var hun ikke hjemme da jeg ringede, men jeg prøver igen i morgen. Så har hun bare at være der!

Nej du, det skal fandme være løgn! Den skide kræft skal ikke tage over nu, hvor jeg er kommet så langt. Jeg har jo så meget at leve for og mange har brug for mig. Jeg er uundværlig, hvis I spørger mig ;-) Mine piger skal sgu ikke vokse op uden deres mor! Min dejlige fysioterapeut, Bodil, fortalte mig idag, at hun har fået en ny patient lidt i stil med mig. Ung mor, 2 lidt større børn, men ellers med samme udsigter som mig. Hendes mål var at holde sølvbryllup! Det er rigtig vigtigt at sætte sig nogle mål. Det tror jeg, jeg har glemt lidt den sidste tid her. Sæt nogle mål for dagen, ugen, måneden, året osv. Mit første mål må være at få gang i den præst :-)

Mine mål for i morgen er:
- Få taget blodprøver.
- Snakke med præsten.
- Hente Julie og hygge lidt med Nina.
- Være sammen med og få filmet Skalle, Pelle, Julie og Jasmin.

Nu vil jeg kravle i kassen.

Hold jer muntre.

Knus Anita

7 kommentarer:

  1. vi glæder os rigtig meget til det sidste mål for i morgen :) Et andet godt mål er at se Fala fole hendes lille føl i maven til sommer :)

    Elsker dig A1

    Knuser A3

    SvarSlet
  2. Ja nemlig ja! Kom endelig med flere ting at glæde sig til - en opfordring til alle!

    Knus Anita

    SvarSlet
  3. Du skal glæde dig til julen, når du ser glæden i pigernes ansigter når de ser julelysene, pakker dejlige gaver ud, når de ser den nye sne, når de suser ned af kælkebakken og hviner af grin fordi det kilder i maven :o)

    Og så skal du også glæde dig til vi kommer snart

    Knus og kram fra os på Lolland

    SvarSlet
  4. YES! Det gør jeg også. Det er alt for længe siden vi sås sidst.

    SvarSlet
  5. Du er uundværlig, ingen tvivl om det

    SvarSlet
  6. Hej Anita

    Jeg og min familie tænker tit på dig og din familie nu da jeg ikke er dagplejemor mere, og har så meget kontakt med jer.
    Jeg håber i ved, at vores døre altid står åbent for jer.

    Mange knus Lone og familien fra Fjelstrup

    SvarSlet
  7. Det er jo alt for let at blive lidt småtosset og gennemdepri i dette kedelige efterårsvejr, hvor dag aften og nat næsten går ud i et...

    Så jeg vil foreslå at du glæder dig til det første reelle hvide dække af nyfalden uberørt sne, duften af jul, oplyste juletræer i landskabet, julehygge med juledekorationer i børnehaven/dagplejen, et nyt årti's begyndelse og den stille men fantastiske rejse mod lysere tider og et nyt forår med duft af nyslået græs og lyden af fuglefløjt...

    Men det er jo bare de ting jeg ser frem imod... Måske kan det også bruges... men ellers må du jo bare glæde dig til næste fest hos bedstemor i Vejers

    SvarSlet