onsdag den 15. september 2010

Onsdag eftermiddage og jakke shopping

Åh de her onsdag eftermiddage, hvor jeg dog elsker dem. Hver onsdag kl. 14 kommer min fysioterapeut, Bodil. Så tager jeg plads i sengen og Bodil går igang med at massere mine ben, der hvor jeg sprøjter det blodfortyndende ind. Jeg få sådan nogle knuder, som varierer i størrelse. Dem masserer og giver Bodil ultralyd for at de skal forsvinde. Hvis ikke missen allerede har taget plads i sengen ved siden af mig, så gør han det inden der er gået 5 minutter. Det er så hyggelig at ligge der og få ultralyd sammen med missen og snakke med Bodil. Hun er absolut et meget rart og sympatisk menneske og jeg kan virkelig godt lide hende. Hun er meget god til at fortælle og fortæller vidt og bred om hvad hun har oplevet gennem tiden og om mennesker hun har mødt og kender. Det er meget facinerende at lytte til. Kære Bodil. Tak fordi du er der. Du er et dejligt menneske, som jeg er stolt af at kende. Jeg nyder virkelig dit selskab. Håber der fortsat er grund til at du skal komme selvom det jo både er godt og ondt. Jeg ser meget frem til vores onsdag eftermiddage...

Da Bodil var kørt idag Hentede jeg pigerne og drønede hjem til min mor. Vi havde nemli en aftale idag om at vi skulle ned i den fabelagtige butik Østergård i Vejen idag og købe en vinterjakke til Louisen. Da vi kom til Vejen stod min mormor klar til lige at springe ind i bilen og så kørte vi ned i byen. Der var mange søde jakker og jeg havde rigtig svært ved at bestemme mig, så da jeg til sidst stod med to i hånden og der ikke var megen hjælp at hente fra Louisen, valgte min mor hvilken en det skulle være. Det blev en sølvlilla figursyet jakke som går lidt ned over numsen. Den er rigtig fin. Skal nok sætte billeder ind ved lejlighed. Bagefter gik vi i kvickly for at se om de havde nogle bukser til Louisen. Hun er stor forbruger af bukser, trusser og strømper lige for tiden, da hun ikke er helt stabil i at melde sig i god tid. Og ofte er det for sent, men for det meste går det godt. Louise keglede helt ud i kvickly, så Mormor og Julie gik i netto og handlede og Louisen og jeg satte os hen i bilen og slappede af. Da Mormor og Julie kom tilbage kørte vi hjem, hvor Knud havde varmet mad til os. Svensk pølseret uhm... Efter spisen var jeg så udkørt at jeg måtte lægge mig og mormor og bedstefar så efter pigerne. De fik nattøj på og så var de klar til at køre hjem. Mormor kørte med hjem, for hun synes ikke det var helt forsvarligt at sende mig afsted i min tilstand. Da vi kom hjem hjalp mormor lige med at putte pigerne og så futtede hun ellers hjem ad igen. Tak for hjælpen Mutti!

Nu vil jeg lige gå over og se til hestene og ellers kravle i kassen med et blad.

Hold jer muntre!

Knus Anita

1 kommentar:

  1. Hvor er det elskelig at læse dig. Godt at du havde en dejlig dat med dine piger, din mutti og Knuds svenske pølseret.
    jeg har været borte fra din blog et stykke tid på grund af en lille -Sverigestur,en fuldstændig genstridig computer, som endelig efte mange lange forsøg kom i de rigtige hænder. Nu kan vi så lidt igen.

    SvarSlet